Arhiva po godinama:

Bistrički zvukolik

međunarodno mješovito solističko natjecanje glazbenika u tri kruga, koncerti i radionice
30. 4. - 3. 5. 2015. (četvrtak, petak, subota i nedjelja)

Profil natjecatelja

Inon Međugorac

( gitara / rođ. 2003.g / 3.kat )

UŠ Franje Lučića, Velika Gorica, Hrvatska

Mentor: Igor Paro, prof.
Program

PRVI KRUG - ukupno trajanje: 3.42 min
1. Johann Sebastian Bach: Bourree (1.22)
2. Darko Pelužan: Djevojčica i suza (2.20)

DRUGI KRUG - ukupno trajanje: 5,05 min.
1. Silvus Leopold Weiss (arr. Karl Scheit): Sonata u d - molu (3,35)
- I. st. - Menuet
- II. st. - Sarabande
- III. st. - Menuet
2. Agustin Barrios Mangore: El sueno de la muneca (1.30)

TREĆI KRUG - ukupno trajanje: 4.53 min.
1. Vladimir Bednjanec: Tiha (2.30)
2. Nikita Koshkin: Oberon (2.23)

Rezultati natjecatelja s prethodnih natjecanja
  • Solistička natjecanja
  • 1. kat. / 2. nag. (86.33) - Omiš guitar fest, Hrvatska 2012.
  • 1. kat. / 2. nag. (85.00) - Gorizia, Italija 2012.
  • 1. kat. / 2. nag. (89.80) - HDGPP Velika Gorica, Hrvatska 2013.
  • 1. kat. / 2. nag. (83.00) - Gorizia, Italija 2013.
  • 2. kat. / 2. nag. (89.92) - Mladi Padovec, Novi Marof, Hrvatska 2014.
  • 2. kat. / 1. nag.(92.429) BRONCA - Bistrički ZVUKOLIK, Hrvatska 2014.
  • 2. kat. / 3. nag. (77.75) - Zagreb Guitar Festival, Hrvatska 2015.
  • 2. kat. / 3. nag. (76.25) - Mladi Padovec, Novi Marof, Hrvatska 2015.
  • 2. kat. / 3. nag. (79,40) - HDGPP Velika Gorica, Hrvatska 2015.
Životopis mentora

Igor Paro
Nakon što je 1986. diplomirao klasičnu gitaru na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi Darka Petrinjaka, posvećuje se ranoj glazbi, svirajući renesansne i barokne lutnje. 1988. odlazi na studij rane glazbe u Basel (Švicarska), gdje je 1993. kao prvi lutnjist iz Hrvatske na uglednoj Scholi Cantorum Basiliensis diplomirao renesansnu i baroknu lutnju u klasi Eugena Domboisa i Hopkinsona Smitha.

Kao solist i kao član raznh sastava za ranu glazbu nastupao je u Hrvatskoj, na Večerima rane glazbe u Sv. Donatu u Zadru, na Osorskim glazbenim večerima, u okviru Međunarodne slavističke škole u Dubrovniku, na Večerima Antuna Dobronića u Jelsi, na zagrebačkoj Sceni Amadeo, u Salonu Očić, u Atelijeru Meštrović u Zagrebu, na međunarodnim festivalima gitare The Sea & Guitars Festival u Vrsaru, Tirando u Poreču, u ciklusima koncerata u porečkoj Eufrazijani, na Međunarodnom festivalu rane glazbe u Dvigradu te na Varaždinskim baroknim večerima, sudjelujući u brojnim modernim praizvedbama hrvatske i talijanske renesansne i ranobarokne glazbene baštine.

1997. organizator je i voditelj prve Međunarodne akademije za ranu glazbu u Starom Gradu na otoku Hvaru.
Osim u Hrvatskoj i u Švicarskoj nastupao je kao solist i kao član brojnih projekata za izvedbe baroknih opera u Njemačkoj, Italiji, Norveškoj, Češkoj, Mađarskoj i Bugarskoj, te u Izraelu i u Japanu.

Kao zagovornik historijski osviještenog pristupa izvođenju glazbe kontinuirano njeguje i neiscrpni repertoar pjesama uz pratnju lutnje ili gitare, od 15. do 21. stoljeća. Surađivao je s našim istaknutim pjevačima, Dunjom Vejzović, Maxom Emanuelom Cenčićem i Ivanom Lazar, te s pjesnicima i glumcima Tahirom Mujičićem, Enesom Kiševićem i Zoranom Kelavom.

2010. objavio je transkripcije prve ikad tiskane glazbe za gitaru, 6 gitarskih skladbi Alonsa Mudarre iz 1546. godine.