Arhiva po godinama:

Bistrički zvukolik

međunarodno mješovito natjecanje glazbenika u tri kruga
2. i 3. svibnja (petak i subota) 2014.

Profil natjecatelja

Rien Međugorac

( Gitara / rođ. 2006.g / 1.kat )

UŠ "Franjo Lučić", Velika Gorica, Hrvatska

Mentor: Igor Paro , prof.
Program

PRVI KRUG - ukupno trajanje: 2.25 min.
1. Ferdinando Carulli: Valse (1.15 min.)
2. Peter Batcheler: At the Faire (1.10 min.)

DRUGI KRUG - ukupno trajanje: 2.20 min.
1. Ivan Padovec: Valcer (1.10 min.)
2. Matteo Carcassi: Andantino (1.10 min)

TREĆI KRUG - ukupno trajanje: 2.30 min.
1. Vjenceslav Samboliček: Preludij (1.15 min.)
2. Francis Kleynjans: Sautillante (1.15 min.)

Rezultati natjecatelja s prethodnih natjecanja
  • 1. kat. / 3. nag. (76.00) - Novi Marof 2014.
Životopis mentora

Igor Paro
Nakon što je 1986. diplomirao klasičnu gitaru na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi Darka Petrinjaka, posvećuje se ranoj glazbi, svirajući renesansne i barokne lutnje. 1988. odlazi na studij rane glazbe u Basel (Švicarska), gdje je 1993. kao prvi lutnjist iz Hrvatske na uglednoj Scholi Cantorum Basiliensis diplomirao renesansnu i baroknu lutnju u klasi Eugena Domboisa i Hopkinsona Smitha.

Kao solist i kao član raznh sastava za ranu glazbu nastupao je u Hrvatskoj, na Večerima rane glazbe u Sv. Donatu u Zadru, na Osorskim glazbenim večerima, u okviru Međunarodne slavističke škole u Dubrovniku, na Večerima Antuna Dobronića u Jelsi, na zagrebačkoj Sceni Amadeo, u Salonu Očić, u Atelijeru Meštrović u Zagrebu, na međunarodnim festivalima gitare The Sea & Guitars Festival u Vrsaru, Tirando u Poreču, u ciklusima koncerata u porečkoj Eufrazijani, na Međunarodnom festivalu rane glazbe u Dvigradu te na Varaždinskim baroknim večerima, sudjelujući u brojnim modernim praizvedbama hrvatske i talijanske renesansne i ranobarokne glazbene baštine.

1997. organizator je i voditelj prve Međunarodne akademije za ranu glazbu u Starom Gradu na otoku Hvaru.
Osim u Hrvatskoj i u Švicarskoj nastupao je kao solist i kao član brojnih projekata za izvedbe baroknih opera u Njemačkoj, Italiji, Norveškoj, Češkoj, Mađarskoj i Bugarskoj, te u Izraelu i u Japanu.

Kao zagovornik historijski osviještenog pristupa izvođenju glazbe kontinuirano njeguje i neiscrpni repertoar pjesama uz pratnju lutnje ili gitare, od 15. do 21. stoljeća. Surađivao je s našim istaknutim pjevačima, Dunjom Vejzović, Maxom Emanuelom Cenčićem i Ivanom Lazar, te s pjesnicima i glumcima Tahirom Mujičićem, Enesom Kiševićem i Zoranom Kelavom.

2010. objavio je transkripcije prve ikad tiskane glazbe za gitaru, 6 gitarskih skladbi Alonsa Mudarre iz 1546. godine.