Profil natjecatelja
Inon Međugorac
( Gitara / rođ. 2003.g / 2.kat )
Umjetnička škola "Franjo Lučić", Velika Gorica, Hrvatska
Mentor: Igor Paro , prof.
Program
PRVI KRUG - ukupno trajanje 3.51 min.
1. Robert Međugorac: Enei (1.36 min)
2. Francisco Tárrega: Tango (2.15 min)
DRUGI KRUG - ukupno trajanje 3.18 min.
1. John Dowland: Lady Laiton's Almain (1.18 min)
2. Vladimir Bednjanec: Koraci (2 min)
TREĆI KRUG - ukupmo trajanje 3.58 min.
1. Matteo Carcassi: Etida op.60, br.7 (1.22 min)
2. Robert Međugorac: Inon (2.36 min)
Rezultati natjecatelja s prethodnih natjecanja
- 1. kat. / 2. nag. (86.33) - Omiš guitar fest 2012.
- 1. kat. / 2. nag. (85.00) - Gorizia, Italija 2012.
- 1. kat. / 2. nag. (89.80) - Velika Gorica HDGPP 2013.
- 1. kat. / 2. nag. (83.00) - Gorizia, Italija 2013.
- 2. kat. / 2. nag. (89.92) - Mladi Padovec (Novi Marof, Hrvatska) 2014.
Životopis mentora
Igor Paro
Nakon što je 1986. diplomirao klasičnu gitaru na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi Darka Petrinjaka, posvećuje se ranoj glazbi, svirajući renesansne i barokne lutnje. 1988. odlazi na studij rane glazbe u Basel (Švicarska), gdje je 1993. kao prvi lutnjist iz Hrvatske na uglednoj Scholi Cantorum Basiliensis diplomirao renesansnu i baroknu lutnju u klasi Eugena Domboisa i Hopkinsona Smitha.
Kao solist i kao član raznh sastava za ranu glazbu nastupao je u Hrvatskoj, na Večerima rane glazbe u Sv. Donatu u Zadru, na Osorskim glazbenim večerima, u okviru Međunarodne slavističke škole u Dubrovniku, na Večerima Antuna Dobronića u Jelsi, na zagrebačkoj Sceni Amadeo, u Salonu Očić, u Atelijeru Meštrović u Zagrebu, na međunarodnim festivalima gitare The Sea & Guitars Festival u Vrsaru, Tirando u Poreču, u ciklusima koncerata u porečkoj Eufrazijani, na Međunarodnom festivalu rane glazbe u Dvigradu te na Varaždinskim baroknim večerima, sudjelujući u brojnim modernim praizvedbama hrvatske i talijanske renesansne i ranobarokne glazbene baštine.
1997. organizator je i voditelj prve Međunarodne akademije za ranu glazbu u Starom Gradu na otoku Hvaru.
Osim u Hrvatskoj i u Švicarskoj nastupao je kao solist i kao član brojnih projekata za izvedbe baroknih opera u Njemačkoj, Italiji, Norveškoj, Češkoj, Mađarskoj i Bugarskoj, te u Izraelu i u Japanu.
Kao zagovornik historijski osviještenog pristupa izvođenju glazbe kontinuirano njeguje i neiscrpni repertoar pjesama uz pratnju lutnje ili gitare, od 15. do 21. stoljeća. Surađivao je s našim istaknutim pjevačima, Dunjom Vejzović, Maxom Emanuelom Cenčićem i Ivanom Lazar, te s pjesnicima i glumcima Tahirom Mujičićem, Enesom Kiševićem i Zoranom Kelavom.
2010. objavio je transkripcije prve ikad tiskane glazbe za gitaru, 6 gitarskih skladbi Alonsa Mudarre iz 1546. godine.